Mieliśmy przyjemność realizacji akcji promocyjnej kierowanej do pracowników firmy Samsung. Akcja miała na celu prezentację nowej edycji telewizora "The Frame", który posiada matową powłokę, wymienne stylowe ramy, dzięki którym wygląda jak obraz i oprogramowanie pozwalające na wyświetlanie najznamienitszych dzieł sztuki w najwyższej możliwej jakości.
Akcja nawiązywała tematycznie do francuskich impresjonistów i ich dzieł, które można wyświetlić na nowym telewizorze The Frame Samsung.
Na powyższą okoliczność przygotowaliśmy nietuzinkowy poczęstunek kojarzący się właśnie z Francją. Ciepłe croissanty podaliśmy wraz z oryginalnymi francuskimi dżemami i powidłami, a pragnienie ugasiliśmy bezalkoholowym napojem na bazie cytryn tzw. citron presse, który jest odpowiednikiem cytrynowej lemoniady. Nasza ekipa ubrała się w klimatyczne stroje, a w tle można było usłyszeć melodie kojarzone z Francją. Bufet francuski ozdobiły pocztówki przedstawiające popularne obrazy.
Dziękujemy za kolejną wpółpracę. Do zobaczenia!