Mieliśmy przyjemność uczestniczyć w ogólnopolskiej akcji promocyjnej smartfonów Sony, skierowanej do pracowników sieci T-mobine, Play, Orange i Plus w kilkunastu miastach Polski. Maszyny do popcormu nawiązywały tematycznie do nowej linii produktowej z fantastycznymi wyświetlaczami ukazującymi obraz w formacie 16:9 który jest wykorzystany w kinach. Zapach prażonej kukurydzy oraz elementy scenografii zamieniły biurowe sale konferencyjne w przestrzeń przypominającą sale kinowe. Akcja była kierowana do kilkunastoosobowych grup sprzedażowych, które mogły zapoznać się z poszczególnymi produktami oraz uzyskać kompetentną informację ze strony przedstawiciela marki. Akcji promocyjnej towarzyszył konkurs wiedzy produktowej z cennymi nagrodami.
Dlaczego maszyny do popcornu są często wykorzystywane w akcjach promocyjnych?
Jest kilka argumentów na rzecz wykorzystania urządzeń do prażonej kukurydzy podczas akcji promocyjnych. Perwszą z nich są niewielkie wymiary urządzenia. Automat do popcornu zajmuje niewielką powierzchnię ok. 70 x 50cm i nie potrzebuje specjalnych wymogów dot. podłączenia do prądu. Sprzęt działa z powodzeniem zarówno w plenerze, jak i wewnątrz pomieszczeń, nie wymaga dezaktywacji czujek przeciwpożarowych. Nie wymaga też długiego montażu - maszyna przyjeżdża przygotowana do świadczenia usługi, wystarczy ja jedynie podłączyć do prądu. Pomimo niewielkich wymiarów maszyna do popcornu zapewnia dużą wydajność do 200 porcji popcornu na godzinę. Jest to również jedną z najtańszych atrakcji gastronomicznych na targi, które z pewnością nie przeciążą budżetu marketingowego. Jej koszt jest kalkulowany w oparciu o liczbę godzin świadczonej usługi.